Sajtószoba

MATESZ-audittal és 3in1 akcióval ünnepli egyéves fennállását a Ritmus egészség- és életmódmagazin (sajtóközlemény)

A pontosan egy évvel ezelőtt útjára indított Ritmus egészség- és életmódmagazin MATESZ-audittal és 3in1 akcióval ünnepli egyéves fennállását. A kizárólag magyar tulajdonban álló Figyelő Média és Kutató originális tartalomgyártó műhelyében hazai olvasóknak készülő újság sikerét - a 125 ezer nyomott és több mint 110 ezer értékesített példány - mostantól a MATESZ is tanúsítja. A magazin egyéves születésnapját olvasóinak is emlékezetessé kívánja tenni: a májusi lapszám mellé kettő további ajándékba jár.

  

 cimlapok_5 (2)

 

Budapest, 2014. április 29.

 

Az egy évvel ezelőtt útjára bocsátott, angol mintára készülő egészséggel, életmóddal, prevencióval, diétával, divattal foglalkozó 80 oldalas Ritmus magazin már megjelenésének első évében saját szegmensében az egyik legnagyobb példányszámú magazinná vált. A havi magazin igazi sikertörténetéhez nagyban hozzájárult, hogy az újság a Patikapénztár, illetve az Új Pillér aktív tagsággal ajándékba jár.

A Ritmus egészség- és életmódmagazin a környezettudatosságban is élen jár, hiszen az egészségmagazinok között elsőként újrahasznosított papírra készül, remekül kiegészítve a Patika egészségtudatosságát és az Új Pillér költségtudatosságát.

A 125 ezer példányban nyomott és több mint 110 ezer példányban értékesített Ritmus magazin sikerét mostantól MATESZ-audit is bizonyítja. Az olvasóknak szóló 3in1 akcióban pedig mindenki megtalálhatja a kedvére valót: az előfizetők hosszabbításra válthatják a májusi magazinban található kupont, az eddig csak érdeklődők két további hónapig ingyen olvashatják a Ritmust, de a patikakártyás olvasók is ajándékozhatnak szeretteiknek két lapszámot.

Árvay N. Tivadar, a Ritmus magazin alapító főszerkesztője biztos abban, hogy a lap megtalálta küldetését. Meglátása szerint: „Ha szakértőinknek, cikkeinknek, ötleteinknek és tanácsainknak köszönhetően egyetlen ember is úgy dönt, hogy elmegy egy egészségügyi szűrővizsgálatra, kedvet kap a sporthoz, vagy lead néhány felesleges kilót, mi már boldogok vagyunk, ha nem is elégedettek. De úgy tűnik, jó úton járunk, hiszen a néhány hónapja életre hívott Gigalambok-klubnak máris több ezer követője van, akik legfeljebb a kilóikat vesztik el, miközben remekül szórakoznak, játszanak és nyernek velünk.”

Ami pedig a Ritmus tulajdonosának, a Figyelő Média és Kutatónak terveit illeti, a kiadó a MATESZ-audittól az egészségügy iránt elkötelezett és a hiteles tartalmat értékelő hirdetőket és támogatókat remél, a 3in1 akciótól pedig 5-10 ezer újabb egészségtudatos olvasót. A recept ezzel adott, hogy a magazin mögött álló médiavállalat középtávon egy olyan szegmensben legyen piacvezető Magyarországon, amely a XXI. század húzóágazata szerte a világban is.

 

Megjelenések:

www.mediapiac.com/media/nyomtatott-sajto/Egyeves-Ritmus/11183/

www.maihirek.com/hirek/egyeves-ritmus

www.tallozo.myhunet.com/Cikk-Olvasas/1398794102whvip/Egyeves-Ritmus/

www.facebook.com/pages/Ol%C3%A1h-Nyomda/179560028742618